tagged


1. kalau anda jadi orang terkaya didunia?

akan ku beli nuget bnyak2, tak pn terus buka kilang nuget

2. kalau anda jadi orang yang terseksi di dunia?

akan ku g0da nuget itu supaya ianya
jatuh chenta sama ku
huhuhuhu


3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk
membuktikan cinta anda?


untuk mu nuget.tingkat 001 pn ak sanggup

4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?

x kisah selagi nuget setia bersama ku

5. kalau keluarga anda yang menentukan
teman hidup anda?


apa2 lah janji nuget jadi mas kawinnya
hahahaha


6. kalau tiada lagi hari esok?

akan ku makan nuget puas2 skg sampai
t'muntah pn xapalah..


. 7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?

aku paksa dia belanja aku makan nuget!!!
sampai duet dia habis

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor
dan makan benda2 pelik?


akan ku buat nuget jadi sambal belacan

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?

apa lagi msti ada kat kedai beli nuget aku lah tu

10. kalau anda berjumpa dengan
orang artis/selebriti yang paling anda minati.
nyatakan nama
artis/selebriti tersebut dan sebabnya?


jumpa ngn NAYSILLA MIRDAD..nak
tanya dia suka makan nuget x???


11. kalau diberi lesen untuk membunuh,
siapa yang akan anda bunuh?


akan ku cari sape2 y x suka makan nuget
dan
bunuh dia
pastu ak jadikan dia nuget lak

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?

buat biasa je sambil
telan nuget sampai tercekik


13. kalau anda ada penyakitAIDS pada usia yang muda?

terkejut giler c0s masa untuk
idop bersama
nuget semakin singkat


14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta
anda untuk orang lain?


janji bukan ngn nuget n papaPANDA
yang lain 0N je


15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah
apa yang anda inginkan?


mstilah anugerah manusia
yang paling setia ngn nuget


16. kalau anda berpeluang mengahwini benda selain manusia,benda
apa yang anda inginkan?


jawapan yang jelas lagi bersuluh
mstilah ngn
nuget


17. kalau anda terpaksaberpisah
dengan orang tersayang?


sedeh gler.
rasa macam terpaksa b'pisah ngn nuget untuk
selama-lamanya


18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda
kerana mereka
cemburu dengan anda?


kalu cemburu c0s nak makan nuget
no hal r
ak blh share r ngn k0rang
[tapi jangan ambil bnyak lak yer]

19. mengenai orang yang tag kamu ini?

aku rasa msti dia pn suka makan nuget jgk

20. saya tag mereka pula.*siap korang*

t.i.n.g t.o.n.g duniaku

oh-s0-l0velisa
zra zainudin

shout|pinky|lebie

taman pari2

4 Comments:

  1. bainun said...
    sengal la ko q
    ak gelak cm org glr pn ade neh..hhu
    ko ngn nuget mmg xleh d pisahkan
    tp kan
    klu kfc ngn nuget mne lg setia ekk??
    enia said...
    alamak..
    jgn r di tnya rasa chenta dri ni antara nuget ngn kfc..
    x dapat nak di luahkan ngn kata2..
    huik3...
    yunie said...
    hahaha..ko ni mmg idop tuk nuget laa...xsia2 cpta nuget....mmg de org gle nget cm ko ni...bgus2...klu bg plhn antra nuget ngn piza...of cos la ak plih...ha???nuget??..oh no..piza la beb...wawaawa..besh!!!
    enia said...
    jgn sme kn nuget ngn piza k..
    2 bnda y jauh b'beza
    ak xkan mkn piza lg..
    xbesh tol..
    idop nuget3

Post a Comment