ada beberapa jam je lagi aku akan berangkat pulang untuk beraya
sonok y teramat sngt smpai ak x tit0 pn mlm ni
mmg x sabar r nak balik umah
mcm2 bnda ak pikir
c0s ni r first time ak nak balik p0ce kt umah untuk taun ni
tp yang ak pikir nak mkn apa buke nanti
tu je
lalalala
ak nak sngt mkn ayam percik
dari awal2 poce lagi ak dok m'gidam
dh nak abis poce dh ni
tp still x dapat mkn
blik ni
ak akan pasti kn
hajat ak t'capai
klu x, raye taun ni x meriah r jawapnya
wawawa
tp dalam k'seronokan nak blik ni
da stu bnda je y ak rse berat sngt nak b'pisah
ak rse sedeh je nak tinggalkn "dia"
seminggu tu x jumpa
mcm mne lah keadaan "dia" tnpa ak nti
rindu ke "dia" kat ak nti???
blh ke "dia" b'raye tanpa ak nati
x snggup rse nya
tp nak buat mcm mne
dh t'pksa
xkn ak nak bawak "dia" nak bus sme ngn ak
x muat tu
xpalah
dah suratan ak kne b'pisah ngn nya selama seminggu
sabar je r
ak arap "dia" akan sabar m'nempuhi liku-liku id0p tnpa ak
semoga
RUSA


akan m'nunggu k'pulangan ak
s0b3
sedehnya
rusa
ak amat sayang padamu
muaachh
wlpn ak t'pksa b'jauhan ngn rusa
tp nasib baek r da waja
blh r ak lepas kn rindu ak pada rusa mse waja
kereta bapak ku y bakal ak sapu balik nanti
lalalala
waja
tunggu k'pulangan ku ye..



cinta

apa kata kamu tentang cinta???
indah
penderitaan
penantian
perg0rbanan
atau
hanya untuk suka- suka
setiap orang ada pandangan sendiri tentang cinta
bagi aku
cinta itu pelik
sentiasa berubah
kadang-kadang ianya indah
dan kadang-kadang ianya sebaliknya
tapi
hanya hati sahaja yang mampu lahirkan perasaan cinta ini
bertapa indahnya jika kita memiliki cinta yang selama ini kita cari
tanpa perlu melukakan siapa-siapa
dan bertapa indahnya perjalanan cinta itu bersama orang yang kita sayang
dan dia menemani kita sepanjang perjalanan cinta itu
tidak kira senang atau susah
suka atau duka
selagi cinta antara dua hati bersatu
cinta itu satu anugerah setiap insan
cinta tidak perlu ada
penipuan
ketidakpastian
keraguan
serta
kerisauan
cinta
hanya perlu
kesetiaan
kepercayaan
kasih sayang
dan
pergorbanan

sudah lme aku tidak m'gedit pic akhirnya semangat itu telah datang kmbali setelah sekian lme ianya menghilang
semalam ak g bp mall ngn ika,wid n adik
oppss
adik last2 minit cancel lak[mcm biasa r]
ahahahaha kt cne ak n ika b'gmbar semahu2nya mcm xpernah b'gambar r
posing sane posing sini
mcm artis nak ambil pic nak buat c0ver majalah tp sygnya kiteorang jadi m0del untuk wallpaper f0n je
hua3 mse tu xkira dh sape2 y lalu stiap tmpat nak ambil pic biar muka x berapa encem pn. hahaha
ni r pic2 y kiteorang ambil mse b'buka poce di bp mall y sengal!!! c0s kt cne cerita final destination TIDAK AKAN DITAYANGKAN iklan pnyer r gempak
tp ble tnyer cerita tu ble kuar
S0WI
KAMI TIDAK AMBIL CERITA NI!!!
[maksudnya kt panggung wayang tu xkn tayang cit0 ni apa kes]
mmg sengal
sakit ati ak ngn ika
wid x berapa kisah sngt
c0s dia dtg bp mall semata2 nak buka p0ce kt MK RESTORAN je








klu ikot kn..
encem jgk r ak n mber2 ak ni yer..
wakakakaka


saat ni ak tgoh stress gler
sakit 0tak
nak pecah pale pn ada
ada beberapa jam je lagi
adoh
rasa mcm antara idop dan mati je
mcm mne ni
ak x fhm apa2 pn
ni r kali pertama
ak baca nota yang lect bagi ak x fhm apa2..
zer0 je dalam 0tak aku ni
mmg sakit pale r
dh r x fhm
rumus lak bnyak tol
mcm mne ni
mmg ak failed r subject ni
mati ak
x pasal2 nak kne repeat balik
TAK NAK r
tulun r
mcm mne nak jawap test dynamic ni
TAK SUKE DYNAMIC!!!


jam skg ni 10.4o pm
aku buhsan sngt
xada bnda nak buat
apalg
ak layan r pet ak y t'chenta tu
si b0yot
[time ni boyot tengah tangkap ikan nak buat laut mkn mlm ni]
puas ak gos0k2 dia,sabun nak bg dia bau wangi
yer r
sepanjang ak bilik cuti mid sem ni
bru 4 kali ak main ngn dia
asyik maintanace je
sakit ati ak
sampai b'lalat si b0yot tu
sian sme dia
so smntara leh main ni
ak layan habis-habisan
padan muka boy0t
dh r ak tngah rindu kat papaPANDA
x leh papaPANDA
boy0t pn xpalah
hahahaha
[gelak setan sikit]
smbil2 ak dok main ngn boy0t ni
ak tngah layan lagi tema
cerita SEKAR

d'Masiv - Merindukanmu

Saat aku tertawa

diatas semua..

saat aku menangisi
ke-sedihanku..

aku...
ingin engkau selalu ada..

aku...
ingin engkau
akuu.. kenang

selama...
akuuu
masih bisa ber-nafas

masih sanggup
ber-jalan
ku kan slalu
memu-jamu

meskiku tak tahu
lagi..
engkau ada
di-mana
dengarkan aku
kumerindu-kanmu...

saat aku mencoba..
merubah sgalanya

saat aku meratapi
ke kalahanku..

akuuu
ingin engkau selalu ada

akuuu
ingin engkau
akuuu.. kenang

selama...
akuuu
masih bisa ber-nafas

masih sanggup
ber-jalan
ku kan slalu
memu-jamu

meskiku tak tahu
lagi..
engkau ada
di-mana
dengarkan aku

kumerindu-kanmu...

selama...
akuuu
masih bisa ber-nafas

masih sanggup
ber-jalan
ku kan slalu
memu-jamu

meskiku tak tahu
lagi...
engkau ada
di-mana
dengarkan aku

kumerindukanmu...

dengarkan aku...
kumerindu-kanmu...

mmg layan gler lagu ni
dh masuk ni 6 kali dok asyik ulang je
mmg rindu tol r
rindu sme papaPANDA
ak tunggu dia call
tp
dia dh ckp mlm ni lmbat ckit call cos dia kejo smpai mlm
alah
call lah ak jap
RINDU ni
s0b3
sedehnya rindu sorang2
mmg sedeh
tp nak wak mcm mne
mmg dh nasib ak
sape suroh c0uple ngn owg yang 2 alam
s0 trima lah seadanya



papaPANDA
RINDU SANGAT KAMU!!!


1. kalau anda jadi orang terkaya didunia?

akan ku beli nuget bnyak2, tak pn terus buka kilang nuget

2. kalau anda jadi orang yang terseksi di dunia?

akan ku g0da nuget itu supaya ianya
jatuh chenta sama ku
huhuhuhu


3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk
membuktikan cinta anda?


untuk mu nuget.tingkat 001 pn ak sanggup

4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?

x kisah selagi nuget setia bersama ku

5. kalau keluarga anda yang menentukan
teman hidup anda?


apa2 lah janji nuget jadi mas kawinnya
hahahaha


6. kalau tiada lagi hari esok?

akan ku makan nuget puas2 skg sampai
t'muntah pn xapalah..


. 7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?

aku paksa dia belanja aku makan nuget!!!
sampai duet dia habis

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor
dan makan benda2 pelik?


akan ku buat nuget jadi sambal belacan

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?

apa lagi msti ada kat kedai beli nuget aku lah tu

10. kalau anda berjumpa dengan
orang artis/selebriti yang paling anda minati.
nyatakan nama
artis/selebriti tersebut dan sebabnya?


jumpa ngn NAYSILLA MIRDAD..nak
tanya dia suka makan nuget x???


11. kalau diberi lesen untuk membunuh,
siapa yang akan anda bunuh?


akan ku cari sape2 y x suka makan nuget
dan
bunuh dia
pastu ak jadikan dia nuget lak

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?

buat biasa je sambil
telan nuget sampai tercekik


13. kalau anda ada penyakitAIDS pada usia yang muda?

terkejut giler c0s masa untuk
idop bersama
nuget semakin singkat


14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta
anda untuk orang lain?


janji bukan ngn nuget n papaPANDA
yang lain 0N je


15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah
apa yang anda inginkan?


mstilah anugerah manusia
yang paling setia ngn nuget


16. kalau anda berpeluang mengahwini benda selain manusia,benda
apa yang anda inginkan?


jawapan yang jelas lagi bersuluh
mstilah ngn
nuget


17. kalau anda terpaksaberpisah
dengan orang tersayang?


sedeh gler.
rasa macam terpaksa b'pisah ngn nuget untuk
selama-lamanya


18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda
kerana mereka
cemburu dengan anda?


kalu cemburu c0s nak makan nuget
no hal r
ak blh share r ngn k0rang
[tapi jangan ambil bnyak lak yer]

19. mengenai orang yang tag kamu ini?

aku rasa msti dia pn suka makan nuget jgk

20. saya tag mereka pula.*siap korang*

t.i.n.g t.o.n.g duniaku

oh-s0-l0velisa
zra zainudin

shout|pinky|lebie

taman pari2


adoh
bru sdah gadoh ngn mak ak
entah r
slalu je otak ak ngn dia x sme
lain y ak fikir
lain lak y dia fhm
geram tol r
nape slalu mcm ni
ak just nak g beli baju je
bkn nya mahal pn ak nak beli
x smpai RM20 je
sdh tol r
asyik pakai bju sme je g clss
nak jgk pkai bju y lain
ak lak jnis y ske m'lawan
lg r
mmg perang dunia ke 5 r
tp ak tol2 x fhm
wlpn ak ngn mak ak ni darah daging y sme
tp selalu je x sehati n sejiwa
nape yer???
mybe dia mkn daging kambing kot
tu y panas sngt bdan tu
ak lak x mkn daging
lg r
just mkn ayam celup tepung
xpn KFC
tu y buat kiteowg b'beza sngt tu
mmg
selalu mcm ni
adoh
smpai bler nak jdi mcm ni
ak pn x tau
klu balik je umah time cuti pnjang
xpayah ckp r
mmg tiap2 ari msti gadoh pnyer r
entah apa y kiteowg gadoh pn x tau
mmg x leh bilang dengan jari r ak ngn mak ak ni gadoh
mmg kne gne calculat0r r
klu di tmbah,bahagi n darab
mmg jwpnya 100% +ve ak ni slalu gadoh ngn dia
agapnya mak ak ni sonok kot gadoh ngn ak
yelah
balik umah time cuti msti gadoh
ak rse dia mmg sje je nak gadoh ngn ak
nak lepas rindu r tu
tp biasa r owg tua
nak jaga EG0 dia
so kne r cover2 skit
jadi mak ak ambil jalan y pling simple + m'cabar + agap2 leh buat makan ati
s0 dgn nekad nya dia nak b'gadoh ngn ak
mmg kreatif r mak ak ni
saspek r sme dia
wlpn slalu gadoh
ada jgk mse nya ak rindu nak gadoh ngn dia
tambah2 lg
ble time ak dok U
ak rindu lak nak gadoh ngn dia
mmg tol ckp owg tua[tp bkn mak ak r yang ckp]
ble ada dpan mata buat2 x endah
ble dh jauh
mula lah nak rindu2
mmg begitu kot lumrah alam
wlpn jauh di mata tp dekat di hati
s0 mulai skg ak kne r selalu gadoh ngn mak ak
c0s tu kn tnda kasih sayang mak ngn anak
hahahaha
k r
ati ak dh sejok dh ni
apa lg nak g panas kan semula ngn mak ak
rasa2 apa lak yer ak nak gadoh ngn mak ak ni
kne fikir dulu
nti salah cara kn 'gadoh' tol2 lak
adoh
susah jgk yer nak tunjukan kasih sayang ngn cara ni
dh r
baek ak fikir skg sebelum mak ak start lu
ngeee...

setem


dh lme dh ak tgk crita ni
lbh kurang sminggu y lpas
tu pn c0s nak tman mber ak wid
g batal kn dia pnyer broadband
yelah
nak pkai y lbh murah r
y pakej 50 rnggt sbln
ak jgk r y ggt jari
dh r x leh pakai pakej tu
siap ada kontrak lg ak pnyer broadband
mmg sakit tol r ati ni
[tapi slah ak jgk, tak tnyer btol2 mse nak beli bnda tu..adoh!!!]
oopsss
lper lak
dh t'sasar dari story y ak nak crita ni
sbnrnya ak nak story pasal movie y ak tgk ngn wid
crita
SETEM


mmg besh hbis r crita ni
crita itu mmg sakit ati r mula2
buhsan tahap dewa
ak rse myesal lak tgk crita tu
tp si wid ni mcm layan je
ak pn wak2 r layan sme
kteowg nak tgk crita tu pn c0s dia pnyer ayat mmg x leh bla r
JILAT,LEKAT N P0S
ak t'gelak mse tu
perlu ke sampai nak jilat setem tu
skunk kt kdai bnyak jual gam
apalah slahnya g beli gam tu
kn bersih ckit
ak rse mmg nak jimat masa,kos,tenaga n duet tol r
sbor je r
tp apa pn ak pernah je wak bnda2 mcm tu
huik3
tp skunk x main r anto2 surat
f0n kn ada
klu nak anto msj just TAIP,SEND N DELIVERED.
senang pn senang
tp kne pastikn ada kredit r
klu x..
tak gne jgk
tol x??
huhuhuhu
tu lah nak m'nunjukan dunia dh maju
b'beza tol dulu n skunk
kdg2 t'pikir jgk ak
mcm mne r agapnya keadaan idop ak klu nak anto msj kne pkai setem n lepas tu nak g pos
adoh
susah tu
x snggup rsenya
rela ak dok diam2 x msj
kowg snggp ke nak anto skeping msj nak g beli setem pastu pos??
ak rse x ada sowg pn y snggp
huhuhu
k r smpai cni je kot
nak g angkt bju lak ni
tb2 ujan lebat kt cni
klu lmbt jwpnya basah r bju2 mak ak tu
nati bising lak dia
xpasal2 ak lak y jadi setem kne hopak kt dia
hahahaha

1 dimanakah kamu berada sekarang?
~~ada kt ruAng tamu tgk cito gadis cuci,ckp ngn mak n adik ak serta bsama laptop tchenta on9
~~



2 apakah warna baju anda pakai sekarang?
~~pkai bju warna
red kosong y adik ak pnyer..~~



3 bila kali terakhir anda menonton tb?
~~mcm mne nak kali t'akhirnya..skg tgoh
tgk tv ni + makan nasi lg..ahaks~~


4 kamu belajar/bekerja dalam bidang apa?
~~engineering n ak jgk pernah kejo kedai f0n jual apa lg klu bkn f0n..
huhuhuhu~~


5 lagu yang anda sedang dengar?
~~lagu tom tom bak c0s skg tv tgoh iklan cito tu..he3 ~~


6 ke mana kali terakhir kamu keluar umah?
~~kedai!!!kuar g beli nuget..hik3~~


7 benda yang kali terakhir anda beli dengan duit sendiri?
~~apa lg...nuget r~~


8 tempat yang anda teringin sangat nak pergi?
~~ak nak blik ganu..d0k umah lame ak..windu dok cne~~


9 seseorang yang kamu teringin sangat nak jumpa?
~~sape lg klu bkn ~~
*atiQ[ko r y first k]*
*papaPANDA*
*SHA*
*LINDA*
*LISA*
*KIMAH*
*AINA*
*ADA*
*WIDD*
*YEeKA*
*ADIK CAYUNK*
*MAMA BAINUN*
*dan sape2 r y nak ak rse nak jmpa*



10 apakah berita terbaru yang anda baru dengar?
~~~
gosip 2 semasa dari mak ak..hahaha~~


11 kalau deberi 1,000 sekarang, nyatakan apakah barang yang anda ingin beli (sekali beli je, bukan banyak2)?
~~~apa lg kalu bkn nuget..nak bnyak2 g2..smpai ak x hbs nak mkn.
.~


12 rakan friendster yang terakhir anda jumpa?
~~~sape yer..ak dh lme x on9 fs..bke fb je!!!~~


13 pukul berapa sekarang ni?
~~~05.35pm~~


14 tadi anda makan apa?
~~~mkn
NUGET R!!! wakakaka~~

15.tag 4rakan :
atiQ
puteri kebayan
zra zainudin
magic of me









nama timangan :
Q
ain
bey0

anda seorang yang :
kuat tito
kuat makan

lagu kesukaan :
lEttO~sEbElum cAhAyA
SelaluMengalah

afgan-entah
Boy~SayangGiler

D'Massiv ~Merindukanmu
Element ~Seumur Hidupku
Pianka~MauYangBesar


food kesukaan anda :
nasi goreng butter
nasi goreng pataya
nasi goreng telur bungkus
[nasi goreng r y pasti]


sikap yang membuatkan anda stress :
t'lalu bnyak b'fikir..
huik3..

menda yang mesti ade lam beg :
duet
f0n

warna kesukaan anda :
pink
hitam

merah

kali terakhir anda menangis dan mengapa :
gadoh ngn papaPANDA
[dia ckp x jadi dtg umah]

tag 6 rakan :
atiQ
arixa

wani
come clean
magic of me


ecok dh nak blik bus ak b'tolak 9.30 am so kne r kuar awl ckit.
dlm pkol 8 am r mlm ni ak lepak sowg2 je dlm blik. yer r
2 owg bdak bilik ak dh blik tinggal lg 2 owg tp last2 ak je sowg c0s dia g tit0 bilik mber dia ni r first time ak tito sowg spanjang 3 sem ak dok kt uthm tatok jgk
tp nasib baek ada papaPANDA dia r teman ak leh msj ngn dia xlah ak tatok sngt dok sowg2

wid n adik ada jgk ajak ak lepak bilik dia tp x nak r. x selesa r tit0 bilik owg x bebas
biar r sowg pn sowg r tp ak rse mmg x tit0 kot mlm ni x sab0r nak tnggu becok nak blik umah n y pling penting jmpa ngn
papaPANDA
beshnya sunk dia ada umah bapak saudara ak kt kuantan sian dia tpksa tit0 c2 lu c0s tiket nak g umah ak Raub dh xda xpalh.
jnji dia selamat muaachh cayunk sme kamu..hihihi k r smpai cni je kot c0s nak msj ngn dia lak
last skli
tQ uthm c0s akhirnya dia bg jgk CUTI

~wid~



cedeh + mare = nak ggt WID!!!
sampai ati dia nipu ak..
sungguh ku x percaya ko akan lakukan smue ni k'atas ak y amat baek ni
ada ke patok dia ckp mlm ni ada test math
sedang kan ak tgoh hepi tahap dewa nak balik umah
[jmpa ngn papaPANDA k]
mmg nak kne
dush dush dush
r wid ni
siap r ko wid
xkn ku lper sgala knangan kte b'sama slama ni
akan ku
love love love
sme ko wid!!!!!!

WIDIA WAHYUNI
ak nak ggt ko!!!!!!
ak di tipu id0p2
mmg tol r idop ni satuKETIDAKpastian
~ngeee~

h2N2

sakit tol ati ni..
ak bkn main lg b'susah payah nak cuti
dh r uthm ni s*ngal
sakit ati ni
nak je ak
hap0k2
gigit2
tikam2
tumbuk2
cium2
je
si
papaPANDA
ni
ak nak jmpa ngn dia
ari ni dh tau U ak akan cuti 12.08.o9
rabu ni
ak dh start b'angan2 nak ajak dia g umah ak
pastu ak nak bawak dia g jln2..
mandi sungai
g kfc
shopingg bju raya
n y pling penting ak nak bwk dia naik kereta waja ayah ak TAG 40O2
dipandu oleh ak
yer r
ak dh mkin pndai bawak kereta
[wlpn x pndai nak parking]
tu pn atas jasa baek kwn2 ak t'utama mama n adik
c0s mama sudi bg pnjam rusa untok ak bwak g clss
n adik lak y telah bnyak mberi tunjuk ajar lebih dari clss ak wak lesen tu
x lper jgk sme ika n wid y ske sngt tulun ak tarik
handbreak bler kereta undur ke blakang
serta k.mila yang selalu ganti tempat ak time nak drive bler nak g mkn kt luar
ahaks
tQ yer kwn2..
muaaacchhh
kembali pada kisah sakit ati ak
ak mmg x puas ati tol ngn papaPANDA ni
mmg nak kne dia ni
dh r raya taun ni ak x leh blik raya kat kampung c0s ayah ak x leh cuti
s0 susah r ak nak jmpa dia n x leh r ak raye ngn dia
melainkan dia dtg umah ak
sbb tu r ak arap sngt ngn cuti ni ak leh jmpa dia
xlah ak rindu dendam sme dia
ahaks
gatal tol ak ni..ngee
alah
papaPANDA nak jmpa ngn awk
sye windu sme awk
tulun r dtg umah sye
cedehnya
sob3..

ari ni awl r jgk ak bgun
blh r tahan
c0s papaPANDA balik
s0 kne r bgun awl
klu x
m'gam0k r dia
tpksa r ak tahan telinga ni dgr miscall dia y bnyak tu
s0 ak gagah kn diri ni untok bgn
lagi pn
ak ada misi nak disettlekn
ianya mlibatkan masa depan ak n dia
ak x kn biarkan dia m'nunggu ku begitu lme
ak amat m'chentainya
ak akan lakukan apa sje demi dia
oooohhhhh

B0Y0Tku
ak chenta sme kamu
hahahaha

ak rse ak dh gler kot
klu nak tau
fb tu ak buat smata2 untuk main pet society je kot
ak ada lebih dari 1o fb smata2 pet je
so mknenya klu 1o fb adalah b'samaan ngn 10 ekor pet r
hahahaha.
n mber2 ak pn dh jadi gler pet jgk
masing2 nak kalah kn sesama sndiri nak dok raNking y pling ats
tp diowg kne ingt stu hal je
xada sape y leh kalah kn boyot ak
c0s boyot is the besh
hahahaha[gelak setan ckit]
[ni pic boyot mse mula2 ak bela dia]

tp skunk smua dh brubah
boy0t sudah b'tukar wajah
mjadi super boyot
ni pic bru boyot
huik3
[boyot nak g jalan2 umah kwn2]

[cute sngt time boyot mkn]
[tomey kn boy0t]


[ni hobi boyot time hujung minggu]
[boyot si pari2]

skunk kte g umah boyot lak..

[ni ruang tamu boyot]

[ni lak dapor boyot.bnyak sngt makanan]

[bilik mandi yang co0l]

[kamar tito yang sweet]

[boyot pn ada tmpat nak study..yelah nak dapat dekan r katakn]

[klu hujung minggu boyot lepak kt pntai..main air,picnic n mcm2 lg]

[boyot ada 2 kebun,kat ctu mcm2 pokok ada,bunga pn ada.selalunya boyot ske tanam bunga c0s nti leh tak kat ruang tamu, tak pn bg adiah kt kwn2 boyot]

[last skali ni bilik y bru boyot dapat,boyot wak tmpat aquarium.c0s boyot ske tangkap ikan.s0 ikan2 tu smua boyot tak dalam aquarium tu r..tomey x??]

sowi r c0s pic x brapa jelas..
klu nak tgk pic y jelas g r add my fb k..
[amatlah dialu2kn klu sape y ada pet..]

k r
smpai cni je cito sal boyot
c0s nak g mandi n solat lak
asyik layan boyot je
x g mne ak ni nti
[bak kte wid..smua tu khayalan je..ngeee]
nti ak story sal pet wid.eka.mama.adik n kak mila lak k..
lg sonok tau..

;;