Merindukanmu


jam skg ni 10.4o pm
aku buhsan sngt
xada bnda nak buat
apalg
ak layan r pet ak y t'chenta tu
si b0yot
[time ni boyot tengah tangkap ikan nak buat laut mkn mlm ni]
puas ak gos0k2 dia,sabun nak bg dia bau wangi
yer r
sepanjang ak bilik cuti mid sem ni
bru 4 kali ak main ngn dia
asyik maintanace je
sakit ati ak
sampai b'lalat si b0yot tu
sian sme dia
so smntara leh main ni
ak layan habis-habisan
padan muka boy0t
dh r ak tngah rindu kat papaPANDA
x leh papaPANDA
boy0t pn xpalah
hahahaha
[gelak setan sikit]
smbil2 ak dok main ngn boy0t ni
ak tngah layan lagi tema
cerita SEKAR

d'Masiv - Merindukanmu

Saat aku tertawa

diatas semua..

saat aku menangisi
ke-sedihanku..

aku...
ingin engkau selalu ada..

aku...
ingin engkau
akuu.. kenang

selama...
akuuu
masih bisa ber-nafas

masih sanggup
ber-jalan
ku kan slalu
memu-jamu

meskiku tak tahu
lagi..
engkau ada
di-mana
dengarkan aku
kumerindu-kanmu...

saat aku mencoba..
merubah sgalanya

saat aku meratapi
ke kalahanku..

akuuu
ingin engkau selalu ada

akuuu
ingin engkau
akuuu.. kenang

selama...
akuuu
masih bisa ber-nafas

masih sanggup
ber-jalan
ku kan slalu
memu-jamu

meskiku tak tahu
lagi..
engkau ada
di-mana
dengarkan aku

kumerindu-kanmu...

selama...
akuuu
masih bisa ber-nafas

masih sanggup
ber-jalan
ku kan slalu
memu-jamu

meskiku tak tahu
lagi...
engkau ada
di-mana
dengarkan aku

kumerindukanmu...

dengarkan aku...
kumerindu-kanmu...

mmg layan gler lagu ni
dh masuk ni 6 kali dok asyik ulang je
mmg rindu tol r
rindu sme papaPANDA
ak tunggu dia call
tp
dia dh ckp mlm ni lmbat ckit call cos dia kejo smpai mlm
alah
call lah ak jap
RINDU ni
s0b3
sedehnya rindu sorang2
mmg sedeh
tp nak wak mcm mne
mmg dh nasib ak
sape suroh c0uple ngn owg yang 2 alam
s0 trima lah seadanya



papaPANDA
RINDU SANGAT KAMU!!!

5 Comments:

  1. Unknown said...
    hahaha..dua alam xleh tahan..
    neh rndu kat papapanda je..
    neh mama neh xrindu ke???sob3
    enia said...
    kat mama msti r rindu..
    tp mama 1 alam je..
    so ckit je r..
    klu y 2 alam bnyak r..
    c0s dia istimewa..
    ahahaha~~
    Unknown said...
    spe nk rndu kt ak ni???...beyo tlg la wndu ak..hahahaha...lgu mrinduknmu mmg bes sgt kn3 beyo??...ak ske bangat....
    Unknown said...
    lalalala~ak xcnfirm ak anta kmen smpi ke x..so ni sje2 nk try test..hehehe
    enia said...
    amboi..
    perlu ke nak test yer..
    huik3..
    ari ckp x besh lagu tu..
    slow r..
    gatal tol..
    ngee...
    suke r tu..
    besh kn..
    mmg merindukanmu r..
    ak windu sme ko cayunk...
    muaachhh...

Post a Comment