~windu sama dia~

ari ini mak aku blik kampung..
tgk adik dia sakit...
tinggal r aku,adik laki ak 2 owg,adik puan ak n last skali ayah aku..
buhsan tol r mak aku x ada..
x ada teman nak gadoh plak..
wlpn aku ngn mak aku ni x brapa rapat..
tp klu geng nak gadoh..
kte owg mmg satu pale..
huhuhuhu..
tp skg dia ada kt kmpung..
windu plak kat dia...
klu selama ni dia ada umah..
aku x brapa ske..
huhuhuhu..
tp sekarang windu plak..
mcm mne ni..
tol r ckp owg..
bila ada dpan mata x nak hargai..
bila dh x jauh..

gatal pulak nak windu...
adoh...
mcm2 tol r...
mcm mne ni..
2 ari lagi bru dia blik...
sari dia blik kampung pn aku rase mcm s'taun...
ni kn pulak 2 ari...
cab0r je r...
cedehnya..
WINDU MAK AKU!!!!

i l0ve u....Umi










4 Comments:

  1. crescent said...
    uik..
    sabo2
    lagi 2 ari je kan?
    haha

    btw,
    haha..
    syarat studentku mestilah
    1) masalah pendengaran
    2) tahu sign language

    hahaha
    anda layakkah? :))
    crescent said...
    eh??!!
    biar btul?
    btulkah? lol
    enia said...
    lmbat tu..
    2 ari mcm 2 taun r..
    huhuhuhu..
    windu sme dia..
    enia said...
    tol r kot..
    huik3..

Post a Comment