PERKARA YANG SUKE & X SUKE



***SUKE***


  • makan nasi goreng mak aku masak
  • lepak dalam bilik
  • teng0k tV
  • tulis diary
  • tid0r
  • baca novel
  • termenung kat tingkap
  • main sorok2 ngn adik aku[haikal & balQis]
  • suka bila papaPANDA datang umah aku
  • jalan2 ngn dia naik moto
  • ambil pix bnyak2
  • on9 24 jam[sampai laptop aku gila]
  • g shopping[biar x ada duet pn]
  • lepak kat pantai
  • balik umah lame aku[kat ganu]
  • dengar lagu jiwang
  • edit pix
  • benda2 y kecil+cute+bling2
  • ggt plastik
  • c0py asgmnt[huhuhuhu]
  • mkn nuget+maggi+kfc
  • teng0k wayang

***X SUKE***


  • mandi
  • dengar mak aku ceramah
  • jemur baju y bnyak
  • kemas umah y x pernah kemas
  • masak[wlpn x pndai masak]
  • teng0k muka dia[sapa2 y aku x ske]
  • bangun awal
  • dengar adik aku nangis
  • mak aku dok wak ketupat ngn geng2 dia[tp kdg2 r]
  • kemas tempat jahit mak aku
  • lipat kain
  • gadoh
  • cedeh@nangis



aku rase bnyak lgi kot..
xingat r..
klu aku ingt akan ku tambah lg..
huhuhuhu..
kowg pn msti ada jgk mcm aku kn..
tol x???
k r...
smpai cni lah kot..
tata..





0 Comments:

Post a Comment