setiap saat adalh kenangan bagi ak..
sbb tu aku ske ambil pix bnyak2..
so nanti kalu ak windu ..
aku leh r teng0k pix tu n ingt kmbali smua knangan y pernah blaku...


pix ni bru je ambil..tp aku nak story pasal bju y papaPANDA pakai..
tu r bju y mula2 dia pakai mse kali pertama dtg umah ak n jmpa ngn aku..
huhuhuhu..


y ni plak..pix y bru jgk..
aku anto dia g terminal bus..
c0s dia dh nak blik..
bru je smpai sari..
es0kannya kne blik c0s kejo..
mse ni r saat paling cedeh...




pix ni pn bru jgk..mse ada dtg umah aku..
n mse ni kteowg tengah tunggu bus nak g kl..
nak g jmpa ngn sha..
sebelah dia..
bf dia..
dh nak masuk 2 taun lbh dh couple..
ak doakn diaowg hepi n bhg sokm0...




ini plok anta pix y smpat diambil smentara m'nunggu bf ada ngn adik dia..
ni pix aku,ada,sha,n ain [frend sha]
bru je knal dia..
sonok jgk kwn ngn dia..
c0s aku rse mcm stu "pale" je..


dan tidak lper jgk..
pix frend2 aku y t'baru..
frend aku kt uthm...
frend y sme2 susoh senang..
frend y saling kutuk m'gutuk each 0ther...
dun care2 r..
huhuhu..
y pasti aku cayunk sangt sme diowg..
wlpun kdg2 mse kt U selalu ada pr0b..
tp aku still blh handle..
c0s ada kamu smua..
"family t'chenta"
aku hepi sngt dapat knal ngn diowg..

[wid n aku]

[cayunk aka adik n aku]



[zalika yang ghazali aka hok gajai]


[mama aka bainun akmal]

ni r antara pix y aku selalu teng0k..
c0s semua ni adalh kenangan!!!!



0 Comments:

Post a Comment