sudah mau pulang..zippi

ada beberapa jam je lagi aku akan berangkat pulang untuk beraya
sonok y teramat sngt smpai ak x tit0 pn mlm ni
mmg x sabar r nak balik umah
mcm2 bnda ak pikir
c0s ni r first time ak nak balik p0ce kt umah untuk taun ni
tp yang ak pikir nak mkn apa buke nanti
tu je
lalalala
ak nak sngt mkn ayam percik
dari awal2 poce lagi ak dok m'gidam
dh nak abis poce dh ni
tp still x dapat mkn
blik ni
ak akan pasti kn
hajat ak t'capai
klu x, raye taun ni x meriah r jawapnya
wawawa
tp dalam k'seronokan nak blik ni
da stu bnda je y ak rse berat sngt nak b'pisah
ak rse sedeh je nak tinggalkn "dia"
seminggu tu x jumpa
mcm mne lah keadaan "dia" tnpa ak nti
rindu ke "dia" kat ak nti???
blh ke "dia" b'raye tanpa ak nati
x snggup rse nya
tp nak buat mcm mne
dh t'pksa
xkn ak nak bawak "dia" nak bus sme ngn ak
x muat tu
xpalah
dah suratan ak kne b'pisah ngn nya selama seminggu
sabar je r
ak arap "dia" akan sabar m'nempuhi liku-liku id0p tnpa ak
semoga
RUSA


akan m'nunggu k'pulangan ak
s0b3
sedehnya
rusa
ak amat sayang padamu
muaachh
wlpn ak t'pksa b'jauhan ngn rusa
tp nasib baek r da waja
blh r ak lepas kn rindu ak pada rusa mse waja
kereta bapak ku y bakal ak sapu balik nanti
lalalala
waja
tunggu k'pulangan ku ye..



2 Comments:

  1. naz said...
    ok kereta pengganti duit raya gagaga
    enia said...
    tol2...
    xdapat duet raye pn xpa..
    jnji ada kereta..lalala

Post a Comment