tanpa aku sedar dah nak masuk 2 minggu dah ak lepak kt hostel bru ni..
dh macam2 jadi..
tp malam n saat ni..
ak buhsan glo..
c0s ari ni...
just tinggal ak,mama,wid n adik je kt blik..
ika n kak mila blik umah..
buhsan je..
sunyi je rse blik ak untuk ptama kalinya...
n tiba2 je ak windu kt yeeekaaa!!!!
xtau nape..
ngee..
klu x..selama ni..
asyik gadoh je..
tp entah nape mlm ni..
ak windu lak kt dia..
skunk ni msti dia dok msj ngn bf t'cayunk dia r tu..
ak tau sngt r..
ha3...
[ika ak tau ko pn msti windu ak kn]
[hahaha]
apa2 pn..
ak still leh idop je..
mama,adik n wid ada je tman ak..
s0 x ada prob r kalu ika je y xada..
ngeee...
apa pn..
t'rse k'kurangan jgk r..
c0s slama ni..
fmly t'chenta ada 5 owg..
tp skunk tinggl 4 je...
cedeh sngt...
s0..
klu r ko baca ni ika...
ak arap..
dah2 r..
b'rubah r yer..
start r blajar..
xpyah nak asyik nak blik..blik...blik...[mama pnyer style]
c0s sem bru dh mula ni..
sedar2 r wahai ika ku cayunk..
huik2...
mcm mne pn..
mmg ak cayunk ko r ika...
mmmuuuaaacccchh...

2 Comments:

  1. zaLiKa said...
    alolololo..
    syg aku yer..bgganye rse..
    kuikuikui..
    mmmuuaaahhh3 blk kt ko..
    skrg sjak aku dok ats ni pon msti ko slalu rndu kt aku kn? 2 yg snggup naek jenguk aku tuu..heee~
    enia said...
    amboi..
    lebih2 lak dia..
    babab bru tau..
    ak naik ats c0s wid tu y asyik ajak nak tgk ko..
    wak apa lah..
    report dh siap lom r..
    tu y ak teman naik ats..
    x smpai ati lak nak biar kn wid naik sowg2..
    sian dia..
    hahahah..
    kn ak ni baek..^_^

Post a Comment